Reklamačné podmienky

1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený na e-shope www.skinballans.sk
2. Na všetok tovar sa vzťahuje záručná doba 30 dní. Záručná doba začína plynúť dňom kúpy tovaru.
3. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
4. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, iným spôsobom ako bol uvedený v návode na používanie. 
5. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež na bežné pootrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Za vadu nie je možné považovať doba minimálnej trvanlivosti, ktorá môže byť obmedzená na kratší čas. Zodpovedáme za to, že daný výrobok bol v čase predaja spôsobilý na použitie.
6. Upozorňujeme, že zvýšenú citlivosť či prípad alergickej reakcie na zakúpený tovar nemožno považovať za chybu tovaru. Zákazník sám preberá zodpovednosť za to, že si prečítal zoznam zložiek a dobrovoľne sa rozhodol, že si daný výrobok zakúpi. 
7. Výrobok sa považuje za vadný, najmä ak nemá obvyklé alebo prezentované vlastnosti, nezodpovedá zamýšľanému účelu, nespĺňa zákonné požiadavky alebo nebol dodaný v dohodnutom množstve. Rovnako vady darčekov alebo bezplatných predmetov, na ktoré sa objednávka nevzťahuje, nepredstavujú vadu predmetu. Fotografie výrobkov v našom internetovom obchode slúžia iba na ilustráciu a nepredstavujú záväzný popis vlastností výrobkov (napríklad balenie sa môže líšiť v dôsledku zmien vykonaných výrobcom).
8. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie: 

  •  ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo aby táto vada bola odstránená bez zbytočného odkladu,
  •  kupujúci može namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru. Predávajuci teda môže namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti,
  •  ak ide o neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na vrátenie peňazí zo zakúpeného tovaru.

9. Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamačného formuláru, vrátením tovaru, jeho výmenou, vrátením tovaru alebo poskytnutím zľavy alebo odôvodnené zamietnutie.
10. Maximálna doba spracovania reklamácie je 30 dní odo dňa doručenia reklamačného formulára spolu s tovarom.
11. Náklady spojené s vrátením tovaru v prípade oprávnenej reklamácie hradí Skinballans.

Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.